Gratis whitepaper
Het hybride kantoor:
flexibiliteit wordt het nieuwe normaal
Ontvang uw digitale kopie
De covid-19 zal een onmiskenbare invloed hebben gehad op de evolutie van de organisatie in het kantoor. Sindsdien zijn de vergaderruimtes leeg gebleven en is videoconferencing massaal aanvaard.
Download het whitepaper
wat u zal ontdekken in deze whitepaper :
Hoe ziet een vergaderruimte in een hybride kantoor eruit ?
- Platformonafhankelijk van een geïntegreerd collaboration platform;
- Video als nummer één medium voor vergaderingen en samenwerking;
- Bied de gebruiker een intuïtieve ervaring
Voor welke activiteit kies je welke ruimte?
Als de kantoorruimte beperkt is en de behoefte aan samenwerkplekken groot kunnen er irritaties ontstaan. Meetingruimtes die constant vol zitten, een boardroom voor 12 personen die bezet wordt door vier collega’s, etc. Stem daarom het soort ruimte en voorzieningen af op de activiteit : presenteren, creëren, beslissen, enz.
Hoe werkplekken beheren en reserveren
Eén ding is duidelijk. Met minder medewerkers die naar kantoor komen kan het aantal werkplekken drastisch worden teruggeschroefd en flexibeler ingezet worden. Hoe coördineer je bijvoorbeeld wie, waar en wanneer op kantoor is? Hoe zorg je dat de beschikbare capaciteit van je kantoor zo goed mogelijk benut wordt?