Denk je erover na om de overstap van een verkoopmodel naar een as-a-service model te zetten?
Steeds meer bedrijven maken deze switch. Niet enkel onder druk van klanten die een dienstverlening willen doorheen de levensduur van het product, maar ook omdat het hen een continue inkomstenstroom en toegang tot circulaire opportuniteiten biedt.
Waarom zien we de as-a-service modellen nog niet op grote schaal toegepast in onze economie? De praktische implementatie van as-a-service modellen brengt een belangrijk aantal uitdagingen met zich mee.
In dit webinar georganiseerd in samenwerking met Möbius, Etap Lighting en Jansen Building Company, gaan we in op de verschillende factoren die een as-a-service model maken of kraken. Onder andere het definiëren van de strategische positie en scope van het dienstenmodel (service design), de financiering, het garanderen van customer excellence, zullen hierbij aan bod komen. We illustreren dit a.d.h.v. praktijkgetuigenissen en delen graag de belangrijkste tips en aandachtspunten op basis van onze praktijkervaringen.